سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت جکوزی

جکوزی

 جکوزی ها حوضچه های کوچکی هستند که در آن آب با فشار به بیرون پرتاب می شود. در وان، آب به وسیله پمپ به بیرون پرتاب می شود. در این مدل از وان ها از تجهیزاتی استفاده می شود که به وسیله آن فشار هوا به شدت بالا می رود. وان های موجود در بازار در انواع متفاوتی عرضه می شوند. به طور مثال جکوزی ها می توانند در شکل و ابعاد متفاوتی عرضه شوند. اشکالی مانند بیضی، دایره، مستطیل.

جکوزی خانگی

جکوزی ها معمولا به صورت یک نفره یا دونفره یا سه نفره یا چهاره نفره و شش نفره موجود می باشند. با توجه به محیط داخل حمام، شما می توانید انتخاب های متفاوتی داشته باشید. در حالت کلی بهتر است بیان کنیم با توجه به نیازتان می توانید اقدام به انتخاب بهترین نوع وان نمایید.
این محصولات در حالت کلی دارای تجهیزات پیشرفته ای هستند. تجهیزاتی مانند:
  • پمپ
  • شیرآلات
  • لوله
  • نازل و غیره.
علاوه بر مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم جکوزی های خانگی بر حسب نوع نیاز شما دارای تجهیزات متفاوتی می باشند. هر کدام از تجهیزاتی که در بالا به آن ها اشاره کردیم دارای عملکرد مخصوص به خود می باشند. تجهیزاتی که بر حسب نیاز شما در این محصولات خانگی موجود می باشند به شرح ذیل می باشند:
  • پنل هایی در جلو و کنار.
  • شاسی های موجود در وان.
  • زیر سری های مخصوص وان.
  • جت های موجود در بدنه.
  • پمپ هوادهی.
  • سیستم حفاظت جان.

تفاوت وان و وان جکوزی در چیست؟

تفاوت اصلی وان و وان جکوزی در نحوه گردش آب به داخل وان است. تجهیزات مورد استفاده در جکوزی خانگی باعث گردیده تا قیمت آن نسبت به وان حمام بسیار بیشتر باشد. در وان معمولی آب گرمی که توسط آبگرم کن منزل تولید شده است، از طریق شیر آب وارد محفظه می‌شود و می‌تواند مورد استفاده قرار گرفته و پس از استفاده تخلیه گردد. گردش آب در وان جکوزی به‌سادگی گردش آب در وان نیست. در جکوزی خانگی آب گرم توسط یک پمپ آب به گردش درمی‌آید. همچنین در بسیاری از جکوزی‌ها، قابلیت تنظیم دیجیتال جریان و دمای آب نیز وجود دارد، امری که در وان حمام بایستی به‌صورت دستی با تنظیم شیر آب گرم یا سرد انجام گیرد. مانند کابین دوش شیشه ای که تنظیم آب گرم و سرد بوسیله خودمان صورت میگیرد.

جکوزی .1

فرق وان خانگی با استخر

همان طور که در طی مقاله به کرات به آن اشاره شد، وان جکوزی ها تفاوت چندانی با وان جکوزی های استخر ندارند؛ اما چند تفاوت جزئی و کوچک بین آن ها وجود دارد که در این مقاله به آن ها می پردازیم:
تفاوت در گرمایش: آب وان جکوزی های خانگی توسط آب گرم کن و یا هیتر گرم می شوند. آب استخرها اما توسط موتور خانه ها گرم می شوند. این نکته هم قابل ذکر می باشد که در گرم کردن آب به وسیله هیتر مقدار گرم بودن آب بسته به سلیقه شما می تواند کم و یا زیاد شود.
تفاوت در نصب این دستگاه: برای نصب وان جکوزی خانگی هیچ نیازی به خراب کردن محیط برای قرار دادن این وسیله وجود ندارد و به راحتی قابل نصب می باشد؛ در حالی که در خصوص وان جکوزی استخر این مورد صدق نمی کند و خرابی زیادی را به همراه دارد.
ابعاد آن ها: ابعاد جکوزی در استخر به واسطه بزرگ بودن فضا بیش تر از ابعاد وان های خانگی است.
تفاوت قیمتی آن ها: قیمت جکوزی خانگی به مراتب کم تر از جکوزی استخر می باشد؛ چرا که از لحاظ اجرایی زمان کم تری نیاز دارند و همچنین جکوزی های استخر گران تر از جکوزی های خانگی می باشند. در میزان مصرف هزینه برق هم جکوزی های خانگی به صرفه تر می باشند.

فروش جکوزی خانگی

فروش حوضچه های خانگی غالبا در دو مدل صورت می گیرد:
جکوزی خانگی یک نفره: این مدل از حوضچه ها، مانند وان در حمام می باشد و از یک پمپ برای پرتاب آب به بیرون یعنی فضای داخلی وان استفاده می شود. بدنه این نوع از وان ها از جنس فایبر گلاس می باشد و در حمام و یا اتاق خواب نصب می شوند. آب این مدل از حوضچه ها بعد از استفاده تخلیه می شود.
جکوزی خانگی چند نفره: این مدل از حوضچه ها همان طور که از نامشان پیداست مختص استفاده چند نفر می باشد. جنس به کار رفته در این محصولات از مصالح ساختمانی می باشد. عملکرد پمپ تصفیه این دستگاه مانند استخر عمل می کند؛ یعنی در ابتدا آب از کف گرفته می شود و در مرحله بعدی با عبور از صافی به سمت مسیر اصلی هدایت می شود.

خرید جکوزی خانگی

مزایای خرید جکوزی

دارا بودن ماساژور آبی: استفاده از وان جکوزی خانگی در هنگام استحمام باعث ماساژ عضلات بدن در هنگام استفاده می شود.
کاهش استرس: گذران زندگی در عصر امروز امری پر استرس و طاقت فرسا است. استرس در بدن باعث ایجاد کرختگی و خستگی می شود. قرار گیری بدن انسان در وان باعث کاهش سطح استرس می شود. دلیل این امر تولید هورمون اندورفین در بدن انسان می باشد. ترشح این هورمون در بدن باعث افزایش انرژی در بدن می شود. اگر از فشار و استرس های خارج از محیط کار خسته می شوید و به دنبال انجام کاری برای کاهش استرس در بدنتان هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از این محصولات می باشد.

جکوزی.2

کاهش درد های عضلانی: با قاطعیت می توان بیان کرد یکی از بهترین کار ها برای کاهش درد عضلات در بدن افزایش حرارت بدن می باشد. حال اگر این حرارت همراه با ماساژ باشد به این روش هیدروتراپی یا آب درمانی گفته می شود.
کاهش درد های مزمن: تحقیقات پژوهشگران حاکی از آن است که استفاده از وان باعث کاهش درد های مزمن در بدن افراد می شود. کاهش درد هایی مانند: آرتریت، فیبرومیالژیا و غیره.
بهبود وضعیت خواب در بدن: افرادی که مبتلا به بی خوابی و یا سندروم های حرکتی مانند سندروم پای بی قرار هستند با استفاده از این محصولات یک خواب بی نظیر را تجربه خواهند کرد.
افزایش سیستم ایمنی: اصابت مایع گرم به شما باعث افزایش گرما در مایع لنفاوی شما می شود. افزایش گرما در سطح بدن باعث می شود که سموم بدن از طریق تعریق دفع شوند. همچنین افزایش گرما در سطح بدن باعث می شود گلبول های سفید با سرعت دو چندان به کار خود ادامه دهند و همین مورد باعث افزایش سیستم ایمنی در بدن افراد می شود.
افزایش بهبود سطح پوست: استفاده از وان جکوزی باعث رفع آلودگی ها و میکروب ها از سطح بدن می شود.

*جنس بدنه وان جکوزی

یکی از فاکتورهای مهمی که بایستی حین خرید جکوزی خانگی و یا زیردوشی در نظر بگیرید جنس بدنه آن است. جکوزی خانگی به دلیل اینکه به‌صورت مداوم در تماس مستقیم با آب است؛ لذا بایستی مقاومت در برابر خوردگی داشته باشد. هرچقدر ضخامت بدنه جکوزی بیشتر باشد، میزان مقاومت آن نیز بیشتر خواهد شد. بهترین جنس بدنه برای جکوزی خانگی، اکریلیک است. تمامی مدل‌های جکوزی خانگی برند فرس دارای 5 لایه با ضخامت 7 میلیمتر از جنس اکریلیک با شاسی از جنس استیل یا پروفیل قابل تنظیم ارتفاع هستند.

*تجهیزات مورد نیاز برای نصب

برخی از جکوزی ها به دلیل اینکه قدرت بالاتری دارند، بایستی با استفاده از کابل‌های برق قوی‌تر به آنها نیروی برق رسانده شود. در صورتی که قصد خرید جکوزی‌های قوی‌تر دارید، تمهیدات لازم برای سیم‌کشی کابل برق قوی‌تر را انجام دهید. همچنین بایستی تمهیدات لازم جهت لوله‌کشی آب و فاضلاب نیز قبل از نصب جکوزی خانگی انجام گیرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

خرید هر وسیله‌ای برای افراد نگرانی‌هایی درباره نگهداری و تعمیر آن وسایل در درازمدت را برای فرد خواهد داشت. تمامی جکوزی‌های برند فرس دارای 5 سال گارانتی بی‌قید و شرط و بیست و پنج سال خدمات پس از فروش منسجم هستن؛ بنابراین خیال شما را در خصوص نگهداری جکوزی در درازمدت آسوده خواهد کرد.

 

جکوزی .3

قیمت جکوزی

عوامل بسیار زیادی در قیمت جکوزی تاثیرگذار هستند. این عوامل به شرح ذیل می باشند:
ابعاد و سایز جکوزی: یکی از مهم ترین عوامل در قیمت جکوزی ابعاد آن می باشد. این مورد با توجه به فضای داخلی حمام شما تعیین می شود.
جنس بدنه وان و متریال به کار رفته در آن: یکی از مهم ترین آیتم ها که در تعیین قیمت وان جکوزی تاثیرگذار می باشد، جنس بدنه وان و متریال به کار رفته در حین ساخت وان می باشد. وابسته به این که وان از چه موادی تشکیل و ساخته شده است، قیمت وان متغیر می باشد.
شاسی وان: یکی از نکاتی که در هنگام خرید یک وان درجه یک باید به آن توجه نمایید، شاسی وان می باشد. شاسی وان در اصل همان اسکلت و بدنه وان می باشد. بر روی این بدنه تمام قطعات گازی و برقی نصب می شود. معمولا برای ساخت این شاسی از استیل های ضد زنگ استفاده می شود.