سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیردوشی

زیردوشی

امروزه استفاده از زیردوشی جزو الزامات هر حمامی می باشد. اگر به دنبال آن هستید که فضای حمام خیس نشود می توانید از زیردوشی استفاده نمایید. زیردوشی حمام دارای 4 پایه می باشد و به واسطه این پایه ها از سطح حمام فاصله می گیرد. زیردوشی های حمام با استفاده از سیستم سیفون، آب را به صورت کامل درون خود می کشد و اجازه نمی دهد آب به بیرون از این فضا، یعنی زیردوشی حمام نفوذ پیدا کند.
معمولا زیردوشی حمام با وسیله ای تحت عنوان دور دوشی استفاده می شود. به دوردوشی حمام معمولا کابین دوش نیز گفته می شود. البته لازم به ذکر است زیردوشی حمام به تنهایی نیز استفاده می شود و هیچ الزامی برای استفاده همزمان این دو محصول وجود ندارد.

انواع زیردوشی حمام

معمولا در بازار امروز دو نوع زیردوشی به عنوان زیر دوشی توکار و زیردوشی روکار موجود می باشد. معمولا زیردوشی توکار هنگام نصب کاشی و سرامیک کف استفاده می شود. زیردوشی رو کار معمولا بعد از نصب کاشی و سرامیک استفاده می شود.
زیردوشی دارای انواع مختلفی می باشد. این انواع به شرح ذیل می باشد:
زیردوشی مدل گرد: به زیردوشی هایی که طرح دایره هستند زیردوشی گرد گفته می شوند.
زیردوشی مربع: به زیردوشی هایی که طول و عرض آن ها یکسان است، زیردوشی مربع گفته می شود.
زیردوشی مدل مستطیل: به زیردوشی هایی که طول آن ها بیشتر از عرضشان می باشد، زیردوشی مستطیل گفته می شود.

قیمت زیردوشی

قیمت زیردوشی

معمولا قیمت زیردوشی حمام متغیر می باشد و با توجه به جنسی که شما انتخاب می کنید و ابعادی که مد نظر شما است، این قیمت متفاوت می باشد. در نتیجه زیردوشی هایی که دارای سایز کوچک تری هستند از زیردوشی هایی که سایز بزرگ تری دارند ارزان قیمت تر هستند.
معمولا جنس اکریلیک از جنس های دیگر گران تر می باشد. در نتیجه زیردوشی هایی که دارای جنس اکریلیک هستند از زیردوشی های دیگر گران تر هستند.
لازم به ذکر است زیردوشی ها دارای ابعاد متفاوتی می باشند و قابلیت سفارشی سازی دارند. از زیردوشی حمام در فضاهای بسیار کوچک نیز می توانید به راحتی استفاده نمایید.
در نتیجه عواملی که در قیمت زیردوشی دخیل می باشد به شرح ذیل می باشند:
  • جنس زیردوشی
  • ابعاد زیردوشی( سفارشی سازی بودن یا نبودن زیردوشی)
  • تمایل به نصب زیردوشی تو کار و یا رو کار
    zirdoshi.1

خرید زیردوشی

معمولا جنس زیردوشی های حمام از جنس اکریلیک می باشد. زیردوشی ها دارای تنوع بسیار زیادی در جنس هستند. توجه داشته باشید زیردوشی حمام به صورت یک پارچه نیز نصب می شود.
نوع دیگر زیردوشی، از جنس فایبر گلاس می باشد. معمولا زیردوشی های فایبرگلاس دارای دو نوع فایبرگلاس و کامپوزیت می باشند. این نوع زیردوشی جزو پر فروش ترین زیردوشی هستند.
یکی دیگر از انواع زیردوشی، از جنس فلزی می باشد این مدل از زیردوشی ها دارای لعاب هستند و دچار آسیب در هنگام استفاده نمی شوند. بعضی از زیردوشی های موجود در بازار از جنس سنگ هستند که علاوه بر زیبایی و جذابیت باعث لوکس دیده شدن فضای حمام شما می شوند.
انتخاب نوع زیردوشی بر اساس نیاز و بودجه شما تعیین می شود. در نتیجه اول بودجه ای را که برای این کار در نظر گرفته اید را مشخص کنید، سپس فضایی را که برای زیردوشی انتخاب کرده اید را مشخص کنید سپس اقدام به خرید زیردوشی نمایید.