سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید کابین دوش

کابین دوش

استفاده از کابین یک انتخاب بی نظیر برای استفاده افراد در حمام می باشد. با استفاده از کابین دوش می توانید به صورت همزمان از آب درمانی، بادی جت و بخار حمام استفاده نمایید. در پاسخ به این سوال که کابین دوش حمام چیست باید اینگونه گفت که کابین دوش به محفظه هایی گفته می شود که غالبا شیشه ای هستند و جدا کننده فضای اطراف دوش با فضای داخلی حمام می باشد. کابین را در حمام هایی با فضای بزرگ و کوچک می توانید استفاده نمایید. کابین دوش شامل یک دوش و یک محفظه می باشد. همچنین در کابین دوش به خواست کاربر امکان نصب بادی جت نیز وجود دارد. با استفاده از کابین دوش قطعا تجربه ای لذت بخش را تجربه خواهید کرد. با استفاده از کابین دوش در فضای حمام، کاملا بهینه از فضا حمام استفاده می کنید.

کابین دوش شیشه ای

کابین دوش های شیشه ای دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام از آن ها از متریال متفاوتی ساخته شده اند. برخی از کابین دوش های شیشه ای از ورق های آلومینیومی و برخی از پلکسی گلاس ساخته می شوند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و مدرنیته شدن زندگی، افراد به ساخت کابین های شیشه ای با شیشه های فریم لس تمایل بیش تری دارند. این نوع از کابین دوش ها مناسب افراد با سلیقه های متفاوت می باشد.
در حال حاضر علاقه افراد بیش تر به سمت کابین دوش شیشه ای فریم لس می باشد؛ چرا که این کابین ها جذابیت بیش تری را دارند. کابین های فریم لس به دلیل نداشتن فریم از رشد میکروب ها درون خود جلوگیری می کنند. این مورد یکی از مزیت های بارز این نوع از کابین ها می باشد.

کابین 1

انواع کابین دوش شیشه ای

خوشبختانه امروزه انواع و اقسام کابین شیشه ای در طرح ها و اندازه های متفاوت تولید و روانه بازار می شود. در ادامه به انواع کابین دوش شیشه ای اشاره خواهیم کرد.
کابین دوش گوشه ای: این کابین دوش بیشتر برای فضا های کم مناسب می باشد. چرا که کاربرد آن در گوشه حمام می باشد. استفاده از کابین دوش شیشه ای باعث می شود از تمام فضای داخلی حمام به نحو احسنت استفاده شود. این مدل از کابین ها در انواع طرح و رنگ های مختلف در بازار موجود می باشد.
کابین مدل فریم لس: این مدل از کابین جزو کابین های زیبا و کلاسیک می باشد. این کابین ها بدون قاب لوکس و منحصر به فرد می باشند. چرا که این کابین ها فضای حمام را بسیار زیبا و مدرن می کنند.
این کابین برای فضاهای کوچک و فاقد نور بسیار ایده آل است. این کابین ها دارای ظاهری مینیمالیست می باشد. همچنین در کنار ظاهر مینیمال حس مدرن بودن را به فضا القا می کند.
کابین با درب لولایی: بیشتر کابین های دوش، درب لولایی دارند. این کابین ها دربی شبیه به درب های معمولی دارند و روبه بیرون باز می شوند. برای دستگیره این درب ها از دستگیره کروم و یا فلزی استفاده می شود. در نتیجه اگر در داخل فضای حمام فضای زیادی ندارید این گزینه به شما پیشنهاد نمی شود. می توانید به جای استفاده  از کابین دوش با درب لولایی از کابین با درب ریلی استفاده نمایید.

کابین 2

کابین مدل درب کشویی: این درب ها ظاهری ساده دارند و به فضا ظاهری مدرن می بخشند. این کابین ها می توانند از شیشه هایی در طرح های مختلف ساخته شوند.
کابین با درب دو طرفه: با استفاده از این مدل کابین در فضا صرفه جویی خواهید کرد. این مدل از کابین ها دارای انعطاف فوق العاده ای می باشند.
کابین به شکل D: این مدل از کابین ها به شخص فضای بیشتری برای مانور می دهند. این کابین هم انتخاب بسیار خوبی برای فضاهای کوچک می باشد. این مدل از کابین بیشتر برای گوشه های حمام مناسب می باشد.
برای جدا سازی میان فضای دوش و فضای داخلی حمام می توانید از دیوایدر شیشه ای استفاده نمایید. این دیوایدر ها قابلیت جابجایی دارند. توجه داشته باشید این مدل از دیوایدر ها مناسب برای فضای های بزرگ و کوچک حمام می باشند.

خرید کابین دوش

باید بدانید خرید کابین دوش شیشه ای دارای مزایای بی شماری می باشد. در ادامه به مزایای خرید کابین شیشه ای اشاره خواهیم کرد:
امکان تمیز کردن بسیار راحت: تمیز کردن این مدل از کابین ها بسیار راحت می باشد، چرا که سطح این کابین ها صاف می باشد و مکانی برای تجمع باکتری ها وجود ندارد. در نتیجه برای تمیز کردن این مدل از کابین ها نیاز به زمان بسیار کمی دارید.
مناسب برای تمامی فضاها می باشند: کابین دوش به شکلی طراحی شده است که مناسب تمامی فضا ها می باشد.
این کابین ها را می توانید در فضا های کوچک و بزرگ استفاده کنید. این کابین ها برای فضاهایی که معمولا شکل معقولی ندارند و دارای انحنا هستند نیز مناسب می باشند.
سهولت در دسترسی: بر خلاف تصور عموم دسترسی به کابین به مراتب راحت تر از وان و یا دوش های معمولی می باشد. این کابین ها مناسب برای افرادی می باشد که دچار چالش در حرکت هستند.
طراحی مدرن و مینیمالیست: ظاهر این کابین ها بسیار ساده می باشد چرا که بیشتر مدل های کابین شیشه ای دارای قاب هستند و همین مورد باعث زیبایی دو چندان فضای کابین می شود.
باعث صرفه جویی در فضا می شود: با استفاده از کابین حمام، توهم ایجاد فضای بزرگ را ایجاد می نمایید. در این مدل طراحی، دوش از بیرون فضای کابین دید دارد.